Sun Sun

Servicedesk, van service aanvraag tot training

Trainingcenter

Telecom-IT biedt ook intense trainingen aan zodat u eigenhandig uw communicatieplatform kan beheren. Wij trainen u per halve of volledige dag, in groep of individueel, zowel hands-on of in bits/bytes terminologie. 
Een greep uit ons aanbod : Managementsoftware Aims (Mitel), gebruikerstraining van de vaste telefoontoestellen en/of smartphones, LynX server, Meru Controller,... Neem contact op met onze servicedesk en bespreek uw gewenste training : support@telecom-IT.be

Onze serviceovereenkomsten

Telecom-IT biedt u de mogelijkheid te kiezen tussen vier overeenkomsten om uw service en software upgrades optimaal te laten verlopen. Wij onderscheiden 4 verschillende types:

Bronze
  • Standaard waarborg van de fabrikant.
  • De 'software assurance' van de constructeur.
  • Remote assistance.
  • Deze overeenkomst geldt 24/7.
Silver
Deze overeenkomst dekt alle voorwaarden van Bronze, aangevuld met:
  • Alle on-site prestaties.
  • Deze overeenkomst geldt 24/7.
Gold 5/7
Deze overeenkomst dekt alle voorwaarden van Silver, aangevuld met:
  • Vervangen van defecte hardware buiten de waarborg periode.
  • Deze overeenkomst geldt tijdens de kantooruren.
Gold 24/7
Deze overeenkomst biedt alle voorwaarden van 'Gold 5/7' maar beschikt over een uitbreiding inzake de diensturen van Telecom-IT: 24 uur/dag, 7 dagen/week, inclusief de wettelijke feestdagen.

Interesse? Vraag info bij het salesteam of via de servicedesk!

Online service request (ticket)

Maak hier uw online serviceticket aan, onze servicedesk zal die met zorg behandelen.

  • Uploaded % ( ) Total
  • Uploading file:
  • Elapsed time:  Estimated time:  Speed: